Fajne rzeczy z internetów #1 - nowy cykl

Dzisiaj wymyśliłam, że co jakiś czas będę wrzucać wpisy dotyczące zniżek i promocji w sklepach internetowych z których czasem korzystam. Oczywiście głównie będą to rzeczy związane z tematyką bloga ;) Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodoba i pozwoli zaoszczędzić trochę pieniędzy :) Zapraszam!






Jako pierwszy znalazłam olej kokosowy w dobrej cenie. Używam dokładnie tego samego oleju Intenson z tego sklepu więc mogę polecić osobiście.

Robię z niego np pastę do zębów, o której pisałam tutaj: Pasta do zębów bez fluoru


 Olej kokosowy Intenson
Olej kokosowy Intenson 800ml

Propozycja druga. Książka "Żywność pełna kłamstw. Jak przemysł spożywczy rujnuje Twoje zdrowie." Tą książkę miałam okazję czytać, bo jak może zdążyliście zauważyć temat mnie interesuje ;) Polecam dla osób o mocnych nerwach- czyta się jak dobry thriller... A tak na poważnie, to można dowiedzieć naprawdę sporo ciekawych rzeczy, które pomogą Wam w zdrowym odżywianiu.

Żywność pełna kłamstw - dobry thriller dietetyczny ;)


Trzecia rzecz to kubek ceramiczny z motywem jelenia , który bardzo mi się spodobał :) Są też inne wersje m.in. z wilkiem i nosorożcem.

Kubek z jeleniem 

Pozostając w temacie kubków... Jakby ktoś chciał mi zrobić prezent ;) Rowery zawsze są spoko, mam np pościel z tym motywem, kubek też by się przydał :) Poza tym kubki zapakowane w ładne ozdobne pudełko - idealny pomysł na prezent!

Rowerowe kubki 

Tutaj wrzucam link do całego działu kulinaria w Matrasie, bo jest przecena na wszystkie książki i nie mogłam się zdecydować na jedną ;)

Książki kulinarne 



I na koniec absolutny hit cenowy ;) Kilogram nasion chia za 22,49 zł (a dla stałych klientów jeszcze taniej), gdyby nie to, że mam jeszcze z pół kilograma w domu to brałabym bez zastanowienia ;)

Nasiona chia - 1 kg

Mam nadzieję, że nowy cykl Was zainteresuje. Postaram się regularnie informować Was o fajnych okazjach :)

Komentarze

Popularne posty