Jak zdrowo żyć i nie zwariować: kwietnia 2014

czwartek, 24 kwietnia 2014

Metoda Montignaca, czyli dieta niskiego indeksu glikemicznego.

Ten typ diety postanowiłam opisać jako pierwszy, ponieważ dominuje on w moim menu i z racji tego, że moje samopoczucie znacznie się polepszyło, mam zamiar ją stosować dalej.

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Bezglutenowe Brownie z kaszy jaglanej i z orzechami włoskimi.

Idealny pomysł na pyszne i zdrowe ciasto, którym bez przeszkód mogą zajadać się również osoby nietolerujące glutenu. Mąkę z powodzeniem zastąpi nam kasza jaglana, a jeśli wolisz żeby ciasto było troszkę mniej słodkie, za to zdrowsze, zamiast połowy cukru można dodać np rodzynki, lub żurawinę.




Kotleciki z boczniaków i kaszy gryczanej.

Szybkie, pyszne i zdrowe danie, przykładowo na niedzielne, leniwe popołudnie kiedy nie bardzo chce się stać przy garach ;)

Boczniaki, w przeciwieństwie do większości grzybów są bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy z grupy B, oraz witaminę C, sole mineralne, a także selen, cynk, magnez, potas, fosfor, wapń i żelazo.
Boczniaki spełniają więc przynajmniej dwa podstawowe kryteria, aby się nimi zainteresować:
-są zdrowe
- są smaczne ;)

środa, 16 kwietnia 2014

Początki są zawsze trudne ;) Zaczynamy biegać!


Lekcje WF-u w podstawówce przyczyniły się do tego, że ze wszystkich sportów zawsze najbardziej nienawidziłam biegania. Dzisiaj odnotowałam swój pierwszy poważny sukces jeśli chodzi o tą dyscyplinę :D Nie; nie przebiegłam maratonu. Ale po pół roku od rozpoczęcia "treningów" na bieżni udało mi się biec przez 30 minut nie wypluwając przy tym płuc, co uważam za niezły wynik ;)




Instagram
Durszlak.pl