Koktajl ananasowo-ogórkowy

W sklepach pojawia się coraz więcej sezonowych warzyw i owoców, warto więc pomyśleć o tym aby pić jak najwięcej koktajli. Jeśli jednak jesteś na diecie to warto przyjrzeć się ilościom spożywanych owoców, ponieważ ich - w przeciwieństwie do warzyw nie możemy spożywać bez ograniczeń. W końcu fruktoza to też cukier...


Koktajle są super opcją nie tylko na lato. Są pyszne, słodkie i co ważne szybkie w przygotowaniu :)

Jednak tak jak pisałam wyżej, niestety nie można bezkarnie pić ich nieograniczonych ilości, ponieważ owoce również tuczą :(

Ja mam jednak na to swój chytry sposób ;) Warzywa możemy jeść ile tylko dusza zapragnie, dlatego kiedy w ciągu dnia zjadłam już swoją dopuszczalną dawkę fruktozy, robię koktajl owocowo-warzywny.

Świetnym warzywem do robienia koktajli, wbrew pozorom jest ... ogórek. Zawiera on dużo wody i sprawia, że napój nas orzeźwia.

Często robię koktajl z zielonego ogórka i kiwi -> tutaj przepis

Dzisiaj natomiast zrobiłam koktajl z ananasem i cynamonem, który również podkręca metabolizm.

Składniki na koktajl:
-ok 150g ananasa
- 100g ogórka
- szczypta cynamonu
- 1 kostka gorzkiej czekolady.

Smacznego!





Komentarze

Popularne posty